Viborg lokalforening

Velkommen til Kræftens Bekæmpelses lokalforening i Viborg.

Lokalforeningen er Kræftens Bekæmpelses lokale talerør. Er du medlem af Kræftens Bekæmpelse, er du automatisk medlem af lokalforeningen i din kommune.

Lokalforeningen arbejder med en række opgaver som :

Gennemførelse af kampagner som f.eks. Landsindsamling, Stafet For Livet, Lysceremoni, Seniorfolkemøde, Foredrag i Knæk Cancer Ugen.

Vi samarbejder med Kræftrådgivningen i Viborg og Herning om at skabe de bedste forhold for kræftpatienter og pårørende.

Hvis du gerne vil vide mere om vores arbejde eller blive frivillig og være med til gøre en forskel i kampen mod kræften, er du velkommen til at kontakte:

Lokalforeningsformand

Katrine Fusager Rohde

cancerviborg@yahoo.com

Tlf. 24756664

Frivillige til Cafeen for Kræftpatienter i Viborg
Udgivet den 17-05-2024

Caféen søger engagerede personer, som har tid og lyst til at indgå aktivt i et team af frivillige, der arbejder tæt sammen om opgaven. Se vedhæftede Jobopslag.

Frivillig-søges-til-cafe-for-kræftpatienter 2.docx